czwartek, 12 września 2013

Hummus


Jakiś tydzień temu po raz pierwszy kupiłam sobie w sklepie hummus. Przepyszna rzecz! Ale od razu jak przywiozłam go do domu mama mi powiedziała, że jak chce to ostatnio kupiła specjalną pastę tahini i jeśli chcę mogę sobie taki hummus przyrządzić sama. No więc zrobiłam to od razu, będąc bardzo ciekawa czy będzie on równie smaczny i będzie miał równie fajną konsystencję. Zdawało mi się, że nie uzyskam tak puszystej masy jedynie miksując wszystkie składniki...a jednak się udało :)

Składniki:


  • 265g cieciorki z puszki
  • 4 łyżki pasty Tahini
  • 3 łyżki oliwy
  • 3 łyżki zalewy z puszki po cieciorce
  • 1 łyżka cytryny
  • 1 mały ząbek czosnku
  • sól
Przygotowanie:

1) Wszystkie składniki wrzucamy do miksera i miksujemy :D





Drukuj to!

1 komentarz:

comida-pl.blogspot.com_fotki comida-pl.blogspot.com_pixmark