czwartek, 12 września 2013

Wrap z hummusem, grillowanymi warzywami i serem brie




Wczorajsza kolacja :) Byłam pewna, że po spędzonym całym dniu w kuchni (przyjeżdżała mama, więc trzeba było posprzątać, pogotować, jeszcze raz posprzątać a na koniec jeszcze mnie wzięło na sprzątnięcie lodówki :P ) nie będę mogła patrzeć na jedzenie. Jednak na takie pyszności zawsze człowiek ma ochotę!

Składniki:

marynata

  • 3 łyżeczki musztardy miodowej
  • płaska łyżka octu jabłkowego
  • łyżeczka sosu na bazie octu balsamicznego
  • 4 łyżki oliwy
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 drobno posiekana papryczka chilli
  • słodka papryka, cynamon
Przygotowanie:

1) mieszamy składniki marynaty


2) Kroimy warzywa w plastry


3) Bakłażana solimy i czekamy aż puści wodę, następnie odsączamy ręcznikiem papierowym


4) Warzywa mieszamy z marynatą, tak aby każdy kawałek był posmarowany


5) Po jakimś czasie ( ja grillowałam warzywa dopiero wieczorem, a nasmarowałam rano) wrzucamy na patelnie grillową, solimy i posypujemy ziołami prowansalskimi (Uwaga! dobrze usmażcie bakłażana bo surowy jest naprawdę niesmaczny!)




6) Tortillę smarujemy hummusem, potem nakładamy sałatę, warzywa i kawałki sera


7) Zawijamy w dowolny sposób, ja zazwyczaj zamykam jeden koniec, później zwijam zostawiając z jednej strony otwartą. Tak jest chyba najprościej


8) Grillujemy np. na patelni grillowej. Ja mam to szczęście, że mam opiekacz który grilluje mi ją od razu z dwóch stron :)

Wrap podajemy najlepiej z jakimś sosem, ja tym razem zrobiłam dip z 3 łyżek jogurtu, 1 łyżki majonezu, 1 łyżki ketchupu i 2 łyżeczek musztardy miodowej, bo akurat to miałam w lodówce. Ale równie dobrze sprawdzą się inne dipy np. koperkowy, tymiankowy, musztardowy czy też ze słodkim chilli. 





Drukuj to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

comida-pl.blogspot.com_fotki comida-pl.blogspot.com_pixmark